Tyrkia 2011:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 29. Mar 2011

Treningsleiren i full gang
Mye varme og foreløpig rolige økter i Tyrkia. Se bilder fra Tyrkia!
Oppvarming. Fra venstre: Jonas Samuelsen, Espen Haugen, Kristian Granås, Tor Arne Larsen (delvis skjult), Joakim Einebakken Nilsen, Oskar Leiros, Stig-Roar Hansen Rognli, Ole Remi Hausner, Jan Robin Bjørn og Tomas Einebakken Nilsen.

Denne uken er drøyt 20 mann fra L/Ks A-stall på treningsleir i Tyrkia. Her følger en stemningsrapport fra vår nummer 18, Alexander Løvland Rygh:

Jeg kan melde om sol fra skyfri himmel, en graderstokk som for lengst har bikket 20 grader og knallharde baner.

Fri "bar" gjør at brusen flyter fritt blant ungguttene, mens de litt mer rutinerte holder seg til vannet.

To fullførte treningsdager med relativt rolige økter. Mye av grunnen til dette er nok varmen, mens banene har ført til ujevn ballbehandling. Vi har prioritert spill på stor bane i starten - 9 mot 9. Alt i alt gode økter, men vi ser frem til tøffere treninger etterhvert.

Torsdag og lørdag er det treningskamper, mot foreløpig ukjente motstandere.

En stor opptur på dagens økt var gjensynet med vår alles Azar Karadas. Bergenseren tok, som alle vet, overgang til den tyrkiske klubben Kasimpasa SK i 2009. I landslagspausen tok klubben seg et lite treningsopphold i Antalya(?), og trente på nøyaktig samme bane som oss.

Til slutt vil vi benytte anledningen til å sende en hilsen til alle L/K-ere og si at vi er klar for avansement i cupen mot Bossekop og ser fram til å dra i land seriemesterskapet 2011.

To be continued...

Hovedtrener Roger Lange klar for en uke treningsleir i Tyrkia.

L/Ks hovedtrener og sportslig leder Bernt Olav Johansen.

HØY SOLFAKTOR-FAKTOR: Tarjei Hansen Gautestad, Andreas Løvland og Jørgen Vik i hvithets-konkurranse.

Lagbilde Tyrkia: (bak fra venstre) Roger Lange, Tomas Einebakken Nilsen, Ole Remi Hausner, Espen Haugen, Alexander Løvland Rygh, Ståle "Junior" Johansen, Magnus Henriksen, Jan-Robin Bjørn, Mats-Haakon Karlsen, Ole Oscar Ross, Øyvind Garfjell og Tor Arne Larsen. Foran fra venstre: Michael Lange (maskot), Joakim Einebakken Nilsen, Kristian Granås, Jørgen Vik, Oskar Leiros, Andreas Løvland, Jonas Samuelsen, Kristoffer Granås, Stig-Roar Hansen Rognli, Tarjei Hansen Gautestad