L/K 6-8 år:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 29. Mai 2011

Årets første hjemmekamp
Onsdag møter vi Furuflaten/Storfjord på Geitnes.

Mange unge L/K-ere fikk sin debut på fotballbanen i Indre Kåfjord i forrige uke. Nå er det klart for kamp på hjemmebane.

Kampen går 17.30 og vi prøver å møte opp en halvtime før, slik at vi er klar til match.

Til alle hjemmekampene skal vi ha servering til lagene i etterkant av kampen. Frukt og saft bør det minimum være. Så får det bli opp til hver enkelt hva de vil legge i det utover det.
Dette avtaler vi med foreldrende fra kamp til kamp og med såpass få kamper får hvert foresattepar neppe ansvaret for mer enn én kamp i løpet av sesongen.

Hvem som tar den første kampen avtaler vi på treningen på Geitnes mandag klokken 17.30.

Terminlisten for 6-8 laget finner dere her! Kampdatoene for Indre Kåfjord-kampene er imidlertid ikke ajourført ennå. Her er det IKIL som somler. Men denne terminlisten blir oppdatert fortløpende.