L/K 2012

Postet av Lyngen/Karnes IL den 2. Nov 2011

Prøvespiller for Haugesund
Øyvind Garfjell drar med eliteserielaget til Tyrkia og får kanskje spille mot Champions League-laget Shakhtar Donetsk!

L/Ks venstrekant Øyvind Garfjell har vært en ettertraktet mann etter sesongen.

Mange nordnorske klubber har lagt seg ut etter ham, men at eliteserielaget Haugesund hadde følerne ut var mer overraskende - men ikke desto mindre gledelig for Øyvind.

Det gamle laget til Jørn Hansen og Vegard Berg-Johansen har tatt kontakt for å få med Garfjell nedover på prøvespill og fredag drar han derfor sørover for å dra med Haugesund til Tyrkia. Der skal haugalendingene blant annet møte Champions League-laget Shakhtar Donetsk.

FKH skal i tillegg til Øyvind ha med spissene Pål Alexander Kirkevold fra Ham Kam og Oddbjørn Skartun fra Vard på prøvespill til Tyrkia.

Denne sjansen har Øyvind fortjent etter solid innsats for L/K de siste seks sesongene. Vi får håpe at Øyvind gjør en god figur på prøvespillet hos Haugesund, så får vi bare se hvordan det fyker av videre!