L/K 2012:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 5. Feb 2012

Velkommen tilbake, Nilsen!
L/K blir nok å score litt mål i 2012 også...

Før helga ble det nemlig klart at Morten Nilsen (23) vender tilbake til L/K etter ett og et halvt år i TUIL. Morten terminerte sin proffkontrakt med TUIL tidlig denne uka og er nå klar for spill i Lyngen/Karnes igjen - hans fjerde periode i klubben.

Morten gikk som kjent til TUIL etter en fantastisk vårsesong for L/K i 3. divisjon i 2010. Han skrev under proffkontrakt med TUIL, som da var i første divisjon. Morten var tilbake på lån i L/K høsten 2011 og nådde blant annet å sette klubbrekord med sine syv mål i avslutningskampen mot Nordkjosbotn. Etter sesongen vendte han naturlig nok tilbake til TUIL, men nå er Loppa- og Skjervøy-gutten atter klar for å score mål på Polleidet, Geitnes og alle de andre arenaene i 3. divisjon avdeling 12.

Morten blir L/Ks første signering for 2012-sesongen og hans gjeninntreden i rødt og blått er selvsagt en massiv vitamininnsprøyting foran en sesong der seriegull er eneste mål.

Vi kommer tilbake med et ordentlig intervju av Morten Nilsen på L/K-nett senere!

L/K har mistet Andreas Løvland til Alta, men ellers er stallen fra 2011-sesongen noenlunde intakt. Roger Lange og Bernt Olav Johansen har signalisert at det kan være aktuelt med flere signeringer - først og fremst i form av Kvaløya-spilleren Marius Dreyer og BULs Lasse Biti og Matti Eira.