L/K 2 - Ramfjord 1-3:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 30. Mai 2012

B-laget tapte på Geitnes
Det hjalp ikke med hjelp fra rutinerte og comeback-villige L/K-spillere.

L/K 2 tapte hjemmepremieren mot Ramfjord på Geitnes i går 1-3. RUIL ledet 0-2 til pause og det var fortjent at Tromsø-laget vant. L/K fremsto ganske tamme gjennom hele kampen og hadde kun sporadiske forsøk på å score mål.

Skuffende for L/K2, som hadde en veldig lovende sesonginnledning med 6-0 seier borte. Til hjemmepremieren manglet man imidlertid flere spillere som normalt ville styrket laget.

Rune Lillevik (39) spilte sin første kamp for sesongen og markerte seg med ett mål på overtid. Da var kampen dog avgjort. Også Frode Larsen (39) og Sigmund Forfang (51) klinket til med spilletid på Geitnes.

Sistnevnte har ikke spilt divisjonsfotball for L/K siden 90-tallet, men kommer nok til å få tillit fra L/K 2-leder Vegard Bjørn Olsen ved flere anledninger utover.

I andre enden av aldersskalaen debuterte 96-modellene Sivert Strand og Sondre Jensen i går. Førstnevnte går i sine brødre Erlend og Martin sine fotspor. Begge har spilt seniorfotball for L/K, men tirsdag var det bare Sivert som var på plass.

L/Ks lag: Kristoffer Granås; Jørgen Jensen, Rune Lillevik, Hans Roar Karlsen, Stig-Roar Hansen Rognli, Oskar Leiros, Ole Remi Hausner, Jonas Samuelsen, Frode G. Larsen, Aleksander Elveslett Slettli, Magnus Wikbo Samuelsen

Innbyttere: Sivert Strand, Sigmund Forfang, Sondre Jensen

Dommer: Tor-André Einebakken Nilsen

Gult kort L/K: Ole Remi Hausner.