Jubileum:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 3. Sep 2012

Æresmedlem fyller 95 år
I dag runder Troms-fotballens grandeste old man år.

Bjarne Hanssen var i sin tid med å stifte det som senere ble Lyngen IL tilbake i 1933 - som 16-åring. Nå, 79 år senere, har han feiret sin 95. bursdag.

Bjarne, som selvsagt er æresmedlem i Lyngen/Karnes hadde bursdagsfeiringen på Lyngstunet helse- og omsorgssenter i ettermiddag.

En annen fotballveteran, Erling Karlsen jr, var på plass for å hedre Hanssen. Han beretter om mye folk og en fin feiring av jubilanten - som tross skjells år og alder fortsatt er klar i toppen.

Bjarne Hanssen har et langt liv bak seg som fotballspiller og fotball-leder i Lyngen IL. Han prøver fortsatt å få med seg noen av L/Ks hjemmekamper og gleder seg sikkert over at barnebarn og oldebarn til de han selv var aktiv i idrettslaget med, nå får spilletid på A-laget.

Lyngen/Karnes IL gratulerer vårt æresmedlem hjerteligst med dagen!