Årsmøtet for 2012:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 11. Feb 2013

Hansen takket av
Johnny Hansen gikk fredag av som L/K-leder etter fem strake sesonger i sjefsstolen.

På L/Ks årsmøte fredag kveld var det duket for et aldri så lite maktskifte i L/K-styret. Etter fem år som leder i L/K, takket Johnny Hansen for seg.

Han har sittet siden han ble valgt i 2008 og på årsmøtet fredag vanket det svært så velfortjente blomster fra økonomiansvarlig Rune Larsen. Men som den sirkushesten Johnny er, så har han sagt ja til å bli med i det nye styret - som menig medlem.
Hans arvtaker ble også valgt fredag og det ble 73-modellen Morten Jakobsen - som har fartstid fra styret de siste årene. Morten får med seg følgende styre:

Leder: Morten Jacobsen (tidligere styremedlem)
Nestleder/kasserer: Rune Larsen (gjenvalg)
Sekretær: Wenche K. Leiros (gjenvalg)
Styremedlem: Johnny Hansen (tidligere leder)
Styremedlem: Bernt Olav Johansen
Styremedlem: Roger Samuelsen
Styremedlem: Irene Sørensen

Vi takker Johnny for innsatsen og ønsker Morten all mulig lykke i sitt lederverv!