6. divisjon: Real Romsa - L/K 2 6-7

Postet av Lyngen/Karnes IL den 12. Jun 2013

B -laget fortsatt ubeseiret
Ny sterk seier på bortebane for L/K 2.

L/K2 lå under 4-1 til pause for Real Romsa på Alfheim i kveld, men kom sterkt tilbake i andre omgang - anført av en nyankommet Steffen Dreyer.

L/K ble ifølge lagleder Tor Arne Larsen ganske rundspilt i første omgang og lå fortjent under for Real Romsa. Men en aldri så liten tordentale fra Larsen i pausen hjalp på.
I andre omgang snudde det totalt, Real Romsa begynte å gjøre feil, tydelig stresset av Steffen Dreyers inntreden på banen, og like før slutt kunne veteran Frode G. Larsen sette inn 6-7 etter flott forarbeid av Stig-Roar Hansen Rognli.

Da hadde Steffen Dreyer satt to, Trond-Egil Larsen to og Stian Kviteberg ett, i tillegg til at Frode Larsen hadde tegnet seg med ett mål til før matchvinnermålet. Trond-Egil Larsens ene mål var for øvrig en vakker soloprestasjon fra den solide stopperen fra Svensby.

Kampen gikk surrealistisk nok på livestream i regi av Real Romsa, med to kommentatorer i studio og flere kamera. Ganske utrolig! Kampen kan ses her! (Advarer mot mye kluss på navnene til L/K-spillerne. Kampen starter 18 minutt ut i klippet).

L/Ks lag: Daniel Karlsen, Trond-Egil Larsen, Stian Kviteberg, Ole Remi Hausner, Steffen Dreyer, Oskar Leiros, Frode G. Larsen, Freddy Skogvang, Stig-Roar Hansen Rognli.

Lagleder for Real Romsa er for øvrig den gamle L/K-helten Håkon Winther, som spilte for L/K i perioden 2002-2005. Da var han lagkamerat med mange av spillerne som laget hans møtte i dag.