Fotballskole:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 1. Des 2013

Trond tok L/K-talentene i skole
En fotballhelg som L/Ks unge garde vil huske lenge.

Både lørdag og søndag holdt Trond Olsen fotballskole i Lyngenhallen for over 50 engasjerte lokale spillere i alderen 6 til 18 år.
Viking-spilleren fikk vist seg som en svært stødig og flink fotballinstruktør, med medhjelpere som blant andre Øyvind Garfjell og Oskar Leiros, og at han i tillegg hadde godbiter med seg fra Viking gjorde det hele ekstra spennende for barna. Både skjerf, drakter, autografer og samlekort hadde Trond med seg. I tillegg sto L/K for mat og drikke og diplom for innsatsen.

Trond Olsen kjørte en solid treningsøkt med flere spennende øvelser som spillerne fikk brynt seg på. Litt konkurranser hører også med når Tippeliga-spillere har ansvaret. Og ikke minst - mye fotballspilling.

Fotballskolen må anses som en solid suksess. At Trond Olsen bruker så mange timer av fotballferien sin på moderklubben skal L/K være evig takknemlig for. Og målsetningen for klubben må være å gjenta dette flere ganger. Spillerne er nok mer enn klar for det!