L/K i 2014:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 24. Des 2013

Nå blir det god L/K-jul!
Denne karen har signert ny kontrakt med oss.

Like før jul bestemte Marius Dreyer for å signere ny kontrakt med L/K.

23-åringen var én av få spillere med utgående kontrakt etter 2013-sesongen. Den sesongen endte som kjent med nedrykk for L/K og flere klubber har vært ute etter Dreyers tjenester. Men bygutten har likevel valgt å forlenge med oss og det er det all grunn til å være svært fornøyd med!

Marius har ambisjoner om å spille L/K rett opp i 3. divisjon igjen og det er slike krigere klubben trenger i en tøff sesong i 4. divisjon.
Dreyer har siden han kom til klubben foran 2012-sesongen vist at han er en 100 prosent-spiller som går foran både på og utenfor banen. At han har blitt kåret til Årets forbilde for L/Ks A-lag to år på rad, sier vel sitt.

Nå får L/K nyte godt av Dreyers tjenester i to år til. Vi gleder oss! Så satser vi på flere gode nyheter fremover - også på overgangsfronten.

L/K-trener André Fagerborg sier følgende om kontraktsfornyelsen:

"Vi har fått på plass en av de viktigste kontinuitetsbærerne de siste to sesongene. Han har vært en foregangsfigur når det kommer til treningsvilje, profesjonalitet og gode holdninger gjennom de to sesongene han har vært i klubben. Han er også flink å ta ansvar i spillergruppa sin unge alder til tross.
Vi er derfor veldig fornøyd med at Marius nå har valgt å signere ny kontrakt med oss, tross interesse fra andre klubber over oss i divisjonssystemet. Han kommer til å bli en viktig brikke når vi skal gjenreise klubben til det nivået vi hører hjemme på. Denne signeringen gir også klare signaler utad at L/K blir å regne med i sesongen som kommer".

Da gjenstår det bare å ønske god jul til alle spillere, trenere, ledere, supportere, dommere og ikke minst foreldre en riktig god jul!