Nå er L/K sist på tabellen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 12. Mai 2019

5-0 tapet for Storelva lørdag sendte L/K til bunns på tabellen.

Et redusert L/K måtte se seg slått klart da vi møtte bunnlaget Storelva borte lørdag. Det ble til slutt 5-0 til hjemmelaget etter 3-0 til pause. Storelva fikk to kjappe straffer som Preben Yttergård Ross ekspederte. Da var det gått ti minutter, og L/K - uten blant andre spissparet Jonas Samuelsen og Ilyas Shirzad - klarte aldri å komme i nærheten av poengfangst.

L/K må opp på hesten igjen rimelig kjapt. Lørdag møter vi BOIF hjemme og det blir ikke lett å ta poeng i den kampen heller.

* Christian Karlsen seriedebuterte for L/Ks A-lag.

* Robin Wikbo Samuelsen var tilbake i L/K-drakten etter overgangen fra Furuflaten IL.

L/K fra start:  Kristoffer Granås- Joakim Berg Bjørklund, Trond Petter Robertsen, Benjamin Johansen,  Erlend Gamst- Isak Kristiansen, Oskar Leiros, Vebjørn Isaksen, Christian Karlsen- Kristoffer Hansen Holst, Gard Grønvoll Sommerseth.

Innbyttere: Sigve Ringbakken, Robin Wikbo Samuelsen, Jørgen Antonsen Skog

Gult kort L/K (Årets første til oss): Erlend Gamst