Medlemsmøte om kvalitetsklubb-jobbingen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 12. Jan 2018

Lyngen/Karnes jobber med å bli såkalt kvalitetsklubb, og i den anledning arrangeres det et medlemsmøte på Geitnes lørdag.

Her ønsker styringsgruppa å orientere medlemmer, trenere, ledere, dommere og utøvere om kvalitetsklubbprosjektet. Møtet starter 16.00 og varer en times tid.

Tor Inge Holm, leder for L/K Fotball, sier til Framtid i Nord at Kvalitetsklubb-prosjektet er viktig for klubben.

- Kvalitetsklubb er kanskje det største og viktigste prosjektet vi har startet med siden klubbene ble stiftet i 1933. Vi har mye realkompetanse og god fotballkultur. Nå skal alt dokumenteres skriftlig. Kvalitetsklubb blir helt avgjørende for hvordan L/K fungerer om fem år, sier Holm til avisa.

Vi håper flest mulig møter opp for å få informasjon om dette løftet for klubben vår!