Nitrist i Ramfjorden

Postet av Lyngen/Karnes IL den 21. Jun 2006

B-laget fikk skikkelig stryk i kveld.

Det var langt mellom lyspunktene for L/K 2 i kampen mot Ramfjord i kveld. 6-0 til hjemmelaget var, i hvert fall med basis i andre omgang, fullt fortjent. En ok første omgang ble avløst av en helsvart andreomgang, der RUIL puttet fem og burde hatt flere.

L/K 2 skapte knapt noe som helst, til tross for at man mønstret et av de bedre lagene denne sesongen. Innsatsen var laber, pasninger gikk oftere til en grønn enn til en rød, og duellspillet ble bare dårligere og dårligere etter hvert som kampen skred fram.

L/Ks lag: Lars Wikbo; Tor Arne Larsen, Mats Håkon Karlsen, Trond Egil Larsen, Kristoffer Fagerborg; Thomas Leonhardsen, Rudi Dreyer, Ole Remi Hausner; Steffen Dreyer, Aleksander Heiskel, Stig Roar Hansen Rognli

Innbyttere: Åmund Rognli, Ole Oskar Ross

Gult kort L/K: Tor Arne Larsen