Fire mål av Johnsen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 31. Aug 2006

L/K-trener Dan-Håvard Johnsen imponerte med fire mål for L/Ks B-lag i kveld.

Dessverre for den nybakte goalgetteren ble det 4-6 tap på Polleidet i kveld - det etter at L/K var nede i ni mann en periode av kampen. To forfall like før kampstart og to skader tidlig i kampen gjorde ting vanskelig for Johnsen og co. Senja 2 ledet 3-0 før Johnsen scoret to ganger og berget spenningen til pause. Etter hvilen holdt L/K 2 lenge liv i poeng-håpet og det sto både 4-3 og 5-4. Etterhvert ble også L/K igjen 11 mann, men de brave menn klarte ikke å forhindre at det ble hjemmetap i kveld.

Rapportene forteller forøvrig om flere mål av høy klasse fra L/K-trener Johnsen. Til neste kamp kan han kanskje assisteres av onkelungen Lars Johnsen (17). Unggutten er sammen med en annen 89-modell, Eskil Garfjell Hansen (søskenbarn med Øyvind Garfjell), klar for L/K. De to har trent med L/K i byen i det siste. Lars Johnsen, som kommer fra Fløya, blir en forsterkning allerede i år, mens Eskil, som har vært borte fra fotballen en stund, skal få lov å modnes i onkel Øystein og søskenbarn Øyvinds moderklubb. Begge skal i hvert fall få rikelig med spilletid på B-laget ut sesongen.

Disse startet i kveld: Øystein Rollstad, Tore Larsen, Aleksander Heiskel, Eirik Larsen, Johan Båhl, Lars Wikbo, Dan-Håvard Johnsen, Åmund Rognli, Stian Kviteberg, Cato Larsen og Mats Håkon Karlsen.

Innbyttere: Kristian Rognli og Henning Hansen

Gult kort L/K: Åmund Rognli