Tap i serieavslutningen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 1. Okt 2006

L/K 2 tapte med hockeysifrene 7-5 på Sjursnes idag.

Vegard Bjørn Olsen trengte bare ett minutt på å sende L/K 2 i ledelsen på Bjørkmyra Grus. Men Skognes snudde kampen med tre raske scoringer av den litt billige sorten. Vegard Bjørn Olsen reduserte etter 26 minutter til 3-2 da han var på rett plass i Skognes sin sekstenmeter. Et meget effektivt Skognes-lag laget enda et mål før pause, slik at stillingen var 4-2.

Etter pause reduserte først Stian Kviteberg til 4-3, før Rune Lillevik utlignet til 4-4. De to neste scoringene stod hjemmelaget for, slik at stillingen en stund var 6-4. På bortelaget hadde den notoriske måljegeren, Vegard en bra dag. Med sitt tredje mål for dagen reduserte han hjemmelagets ledelse til 6-5.

I jakten på utligning mot slutten, skjer det som ofte skjer. Fem minutter før slutt punkterer hjemmelaget kampen med sin syvende scoring for dagen.

Med tapet idag havner L/K 2 på en respektabel sjetteplass på 4.divisjonstabellen, slått på målforskjell av BOIF på femteplass.

Laget: Jørn Henriksen, Kristoffer Fagerborg, Uno Nesvik, Mats-Håkon Karlsen, Øyvind Garfjell, Stian Kviteberg, Lars Johnsen, Robin Samuelsen, Eskil Garfjell Hansen, Rune Lillevik og Vegard Bjørn Olsen.

Innbytter: Torbjørn O. Karlsen

Gult kort: Uno Nesvik