For fjerde gang

Postet av Lyngen/Karnes IL den 8. Des 2006

Viktor A. Sørensen er L/K-spiller igjen.

Torsdag satte Viktor navnetrekket sitt på B-skjemaet, og dermed er 37-åringen igjen klar for spill for L/K. Viktor har fulgt treningene i Tromsø den siste tiden og har lyst til å være med å trene mest mulig med klubben. Så får tiden vise hvor mye spilletid det blir på veteranen, men en Viktor i god matchform holder utvilsomt høyt TiTo-kvalitet ennå...

Det er faktisk fjerde gang Viktor signerer for klubben og det er antagelig klubbrekord. I 1991 spilte Viktor vårsesongen for L/K før han vendte hjem til FIL. Viktor var imidlertid tilbake igjen foran 1992-sesongen og spilte da tre gode sesonger i den røde trøya.

Imponerende spill i L/K-trøya førte Viktor til spill i 1. divisjon med TUIL, der han dannet et bunnsolid stopperpar med Roger Lange før han gikk videre til Skarp og så L/K igjen høsten 2000.

Der fikk han to og en halv sesong i TiTo-serien før Viktor valgte å trappe ned igjen i moderklubben Furuflaten i juni 2003. De færreste hadde vel trodd på noe nytt comeback på andre siden av Pollfjelltunnelen, men nå er altså Viktor på plass igjen.

Viktor har foreløpig 149 A-kamper for L/K og har scoret 53 mål.