Seier for Tom Jørgen og co.

Postet av Lyngen/Karnes IL den 19. Jan 2008

Kretslaget fikk seg seier i dag.

Etter tapet i første kamp for kretslaget i turneringen i Alta fredag ettermiddag, var det godt for ungguttene å få revansje i dag. 1-1 mot Bodø/Glimt og seier på straffespark var fasiten i dag.

- Ja 0-3 tapet for Alta i går var det dårligste vi har gjort på flere år. I dag var det mye bedre, sier Tom Jørgen Gangsø til L/K-nett.

Mot Glimt startet Gangsø og Andreas Løvland fra L/K, mens Øyvind Garfjell kom inn i andre omgang. FK Senjas Jonas Simonsen scoret målet for Troms.

- Vi er i B-sluttspillet etter tapet for Alta i går. Så i morgen spiller vi om femteplassen, sier Gangsø, som spilte hele kampen både i går og i dag.

I går startet Øyvind sammen med Tom Jørgen mot Alta, mens Andreas Løvland kom inn i andre omgang. Andreas Holm, L/Ks fjerdemann i Alta, meldte seg syk i går og var heller ikke i troppen til dagens kamp.