Signerte treårskontrakt

Postet av Lyngen/Karnes IL den 10. Feb 2008

Årets kaptein signerte nye kontrakt med L/K i helga.

Under helgas samling i Lyngenhallen ble en del kontrakter skrevet, og blant annet benyttet L/Ks nyutnevnte kaptein Tom-Jørgen Gangsø (18) anledningen til å skrive en ny treårskontrakt med klubben.

Også fjorårets kaptein, Jens-Georg Løvland, var blant de som skrev ny kontrakt med L/K. Løvland skrev under for to nye år i moderklubben.

Ellers var det fint med en kampfri helg og treninger i Lyngenhallen i helga. Rundt 25 mann på treningen i hel hall fredag og ca 20 spillere på formiddagen lørdag. Litt skader og sykdom i en troppen, men ikke mer enn normalt på denne årstiden.

Marius Lingrasmo var forøvrig tilstede på sin første L/K-samling fredag. Han tok det rolig, men uttrykte tro på at han kanskje kunne rekke seriestart, med den rette opptreningen.