Seier i treningskamp

Postet av Lyngen/Karnes IL den 7. Mai 2008

Det er lenge siden A-laget har spilt kamp. I kveld ble det derfor treningskamp mot Skarp.

Det ble til slutt 4-3 i treningskampen i Skarphallen etter at L/K hadde ledet 3-0 og 4-1. Første omgang blir av L/K-trener André Fagerborg, som stod over i dag, karakterisert som årsbeste, mens det i andre omgang ble byttet en god del - uten at seieren ble satt i stor fare.

L/Ks mål ble satt inn av Rune Lillevik (2) og Steffen Dreyer (2). Sistnevnte satte blant annet inn et flott frispark.

L/Ks lag: Michael Wæraas; Andreas Holm, Stian Amundsgård, Jan Robin Bjørn, Tor Arne Larsen; Rudi Dreyer, Lasse Hausner; Ole Oscar Ross, Marius Lingrasmo, Rune Lillevik, Steffen Dreyer.

Innbyttere: Freddy Skogvang, Stig-Roar Hansen Rognli, Frode G. Larsen, Espen Haugen, Alexander Løvland Rygh.

Skarp stilte med en rekke spillere fra 2. divisjonslaget sitt, om enn kanskje ikke toppet lag fra start. Seier 4-3 er uansett et sterkt resultat av L/K. André Fagerborg debuterte som "benketrener" med seier over klubben han har spilt for ved flere anledninger.