Årsmøte i L/K:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 5. Jan 2009

Hansen fortsetter som styreleder

Johnny Hansen tar gjenvalg som styreleder i L/K.

På årsmøtet fredag 9. januar ble Johnny Hansen gjenvalgt som styreleder for Lyngen/Karnes.

Fredagens møte hadde en dagsorden som omhandlet:

- valg av nytt styre

- ansettelse av daglig leder

- idrettslagets anleggsplan

- Orientering om idrettslagets drift

De som hadde møtt opp fikk et innblikk i noen av de planer som finnes for L/K i sesongen 2009.

Følgende styre skal føre L/K videre i sesongen 2009:

Leder: Johnny Hansen

Nestleder: Trond Egil Larsen

Styremedlem: Lill Helmersen

Kasserer: Rune Larsen

Sekretær: Wenche Leiros

Styremedlem fotball: Torbjørn O. Karlsen

Styremedlem ski: Hildegunn Waltenberg

Styremedlem friidrett/turmasj: Rolf Magne Hansen

Som de fleste ser, så er ikke typiske verv som sportslig leder, leder for yngres avdeling og leder for anlegg besatt på nåværende tidspunkt. Styret i L/K har fått fullmakt av årsmøtet til å finne en løsning som vil gagne L/K i tiden fremover.

Neste punkt på agendaen var ansettelse av daglig leder i L/K. Her ble det vedtatt at Trond Egil Larsen skal tiltre som daglig leder i et 6 måneders engasjement. (Les mer om dette under egen sak på L/K nett).

Videre ble det orientert om hovedlagets anleggsplan for de kommende år. Det som naturlig nok vil kreve størst fokus er prosjektet Geitnes kunstgress. Styret er veldig fornøyd med endelig å ha fått vedtaket igjennom i Lyngen kommune, og ser med stor glede frem til å komme i gang med arbeidet.

Tilslutt ble det orientert om klubbens drift. Herunder ble det vedtatt at L/K Ski skal få anledning til å ta opp lån for kjøp av tråkkemaskin.

Et forholdsvis kort årsmøte kom til ende rundt kl. 19.15.