Treningskamper yngres avdeling

Postet av Lyngen/Karnes IL den 18. Mar 2009

De yngste lagene er godt i gang med å finpusse formen inn mot seriestart.

Selv om seriestarten er knappe 2 måneder unna, er de yngste lagene i klubben i full gang med forberedelsene. I helga var Ullsfjord/Laksvaten i Lyngenhallen med tre lag, og i den forbindelse ble det gjennomført treningskamper. Alle lagene spilte kamper av 2*25 minutter, og var et fint avbrekk fra den vanlige treningen.

Resultater treningskamper lørdag 14.3:

L/K småjenter - Ullsfjord/Laksvaten småjenter 4-4

L/K Fil Jenter - Ullsfjord/Laksvaten jenter 8-1

L/K Fil Gutter -Ullsfjord/Laksvaten gutter 7-0.

Jentelaget tidligere spilt treningskamper mot Til J-95, mens småjentelaget har spilt treningskamper mot TUIL J-96, under disse lags respektive opphold i Lyngenhallen.

I dag skal jentelaget teste seg mot småguttelaget til L/K- Fil fra klokken 1730 i Lyngenhallen. Første ordentlig test for disse lagene vil være deltagelse i Lyngenturneringa helgene 18-19, og 25-26.april.

Denne og neste uke er det full rulle med terminlistemøte for klassene småjenter, smågutter, jenter og gutter.

I tillegg er de yngste klassene, dvs fra 12 år og ned i full gang med treningenen.

Vi kommer tilbake med mer fra yngres avdeling.