Kretssamling på Finnsnes

Postet av Lyngen/Karnes IL den 3. Apr 2009

L/K er representert på kretssamling.

Helga 17-19.april er det klart for kretssamling på Finnsnes. Over tre dager skal både det gjennomføres to treningsøkter og to kamper for både guttene og jentene.

Av totalt 72 innkalte gutter og jenter er L/K representert med Andreas Løvland (født 93), Susann Simonsen (94) og Kristina Hansen (94). I tillegg er Marianne Bjørklid (94) tatt ut som reserve.

Om man i tillegg tar med at Joakim Nilsen (94) og Birthe Stenberg (95) som står i Furuflaten, men spiller på samarbeidslaget L/K FIL også er tatt ut, har vi fått med det meste.

Vi håper at trenerene for både jentelaget og guttelaget får anledning til å møte på Finnsnes. Her er det gode muligheter for å knytte relasjoner, samt få litt faglig påfyll.

Kretssamlingen er er å regne som kvalifisering til kretslagssamling i Harstad 30.april-3.mai. Her skal det spilles kretslagskamper mot Hålogoland FK, Nordland FK og Finmark FK.

Vi ønsker alle våre representanter lykke til på Finnsnes.