18. juni:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 18. Jun 2009

Den store bursdagsdagen

I dag, 18. juni, er det nemlig tre L/K-spilllere i forskjellige aldersgrupper som fyller år. Selv om L/K-nett ikke har for vane å skrive bursdagshilsner, så må vi nesten gjøre et unntak for dagen i dag:

Eldstemann Tor Arne Larsen holder seg fortsatt på rettsiden av 30-tallet, men nå begynner det å holde hardt for Øvergårdingen... Tor Arne debuterte for L/K så langt tilbake som i 1998, og tilhører den gyldne 80-årgangen som også inkluderer Jørn Hansen, André Fagerborg og Stian Kviteberg, i tillegg til "importen" Jørn F. Berger.

L/Ks siste ervervelse, Morten Nilsen, fyller også år. Morten spilte én sesong for L/K i 2007 og er tilbake igjen nå. Skjervøygutten blir 21 år i dag og vi foreslår at han markerer 21-årsdagen med å score et par mål mot eks-lagkameratene på Finnsnes lørdag. Morten har de første kampene i L/K spilt midtstopper, men startet siste kamp som spiss sammen med Steffen Dreyer. Det resulterte selvsagt i mål.

Siste L/K-gutt som har bursdag i dag er Kåre Johnsen, som er sisteårs guttespiller. Johnsen har tatt steget opp på B-laget i år, og har spilt flere kamper. Og når vi snakker om årganger, så er 93-årgangen til L/K slett ikke så verst den heller. To representanter har allerede debutert på A-laget, Andreas Løvland og Jøran Grønnbakk Åsheim. Andre fra 93-årgangen som for øyeblikket aspirerer mot L/K 2 er André Våge, Per Inge Stenhaug og Martin Strand.