4. divisjon

Postet av Lyngen/Karnes IL den 5. Aug 2009

Tett kampprogram

L/K 2 får en tøff start på høstsesongen, med tre kamper på én uke. A-laget styrer på sin side unna helgekamper de neste serierundene...

Nå fredag starter høstsesongen for L/Ks 4.divisjonslag, med hjemmekamp mot topplaget Laksvatn. Kampen går kl. 19.00 og blir smått historisk ettersom den skal gå på nyåpnede Geitnes kunstgress!

Så går returoppgjøret allerede tirsdag 11. august, på gressbanen på Laksvatn. Denne kampen skulle egentlig gått i mai, men ble flyttet til august på grunn av baneforholdene på Laksvatn. Kampen ble flyttet til 10. august, men er nå altså flyttet på nytt - til 11. august klokken 19.00.

Så spiller L/K 2 ny hjemmekamp mot Stakkevollan fredag 14. august på Polleidet gress. Også den kampen går klokken 19.00.

A-laget har selvsagt også kamper i denne perioden. TUIL 2 kommer til Polleidet mandag. Den kampen går klokken 19.00, mens neste A-kamp ikke er før tirsdag 18. august - borte mot TIL 3. Neste helgekamp for L/K er dermed ikke før møtet med Fløya lørdag 22. august - klokken 15.00.