FK Fotball-Ligaen:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 10. Sep 2009

En finnmarking vender "hjem"

Tore Veseth Olsens comeback i L/K ble ikke av det langvarige slaget. Han har flyttet til Alta og har nå skrevet under for Bossekop.

Tore fikk en flott start i L/K-drakta i vinter og scoret blant annet fire mål på de fire første treningskampene. Men Tore har siden seriestarten vært plaget av skader og har bare kunnet bidra i begrenset grad for L/K. Siste kamp var et innhopp i hjemmetapet for Ishavsbyen 23. mai.

Tore er fortsatt skadet, men det er å håpe at Tore kan bli frisk slik at han klarer å bidra på fotballbanen igjen. Vi takker Tore for innsatsen så langt og ønsker Tore lykke til videre. Han vet hva som er nummer 1-klubben for ham om han vender tilbake til Troms!

L/K-nett har forøvrig skrevet før om Tore-bror Gaute, som også er i Finnmark for tiden. Han er imidlertid bare på utlån til moderklubben Nordkyn ut sesongen, og er L/K-spiller igjen fra 15. november.