4. divisjon: Fløya 2 - L/K 2 1-4

Postet av Lyngen/Karnes IL den 16. Sep 2009

Må vinne resten

Comeback for Jørn F. Berger til tross; Det ble tap mot Fløya 2 mandag.

L/K stilte med et bra lag på Fløyabanen mandag, men tapte likevel for topplaget Fløya 2.

Det sto 1-3 til pause etter at Fløya hadde vært best. Steffen Dreyer scoret L/Ks mål. Etter hvilen skapte L/K 2 mer, men spesielt effektive var man ikke. Dermed nok en tapt kamp for andrelaget, som nå snart ikke har flere kamper å berge plassen i 4. divisjon på.

Positivt at Jørn F. Berger var tilbake i midtforsvaret. Han er aktuell for mer spill på et høyere nivå for L/K ut sesongen.

Med tapet begynner det å bli få kamper igjen for L/K2 hvis vi skal berge plassen i 4. divisjon. De to siste kampene er mot Ulfstind og Loke og de må i hvert fall vinnes. Så får vi se om det holder til slutt.

L/Ks lag: Erlend Strand; Lasse Hausner, Jørn F. Berger, Jan Robin Bjørn, Eivind Bekkstrand; Espen Haugen, Andreas Holm, Aleksander Helberg; Alexander Løvland Rygh, Steffen Dreyer, Jonas Samuelsen.

Innbyttere: Robin Wikbo Samuelsen, Lasse Simonsen

Gult kort, L/K: Steffen Dreyer