Tyrkia 2011:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 31. Mar 2011

Solid seier i Tyrkia
Flere debutanter på scoringslisten i storseier i dag.

FØRSTE L/K-MÅL: Kristian Granås, Magnus Henriksen og Ståle "Junior" Johansen scoret for L/K i dag. De to første for første gang for L/K. Maskot Michael Lange fikk seg også noen minutter i L/K-drakt.

Kamp og stemningsrapport følger fra vår nummer 18 Alexander Løvland Rygh:

I dag kan vi melde om lettskyet pent vær en graderstokk som sakte men sikkert kryper opp i mot 25 røde, og match mot FC Bühler, et lag som holder til i sveitsisk 6. divisjon.

På forhånd var vi totalt uvitende om kvaliteten til laget fra sjokoladebyen St. Gallen, men at det skulle stå 9-0 favør oss til pause, trodde vi nok ikke.
Andre omgang var av den litt roligere typen. Mange bytter og litt for målkåte LK-gutter gjorde spillet hakket mer upresist enn i første omgang, og da fløyta gikk for full tid sto det 11-1 på blokka til hovedtrener BOJ.
Kampen ble mer som en trening på spill på stor bane, og vi fikk terpet på mange, mange, mange angrep.
Et historisk øyeblikk i kampen, var nok da sønnen til hovedtrener Roger Lange fikk sin LK-debut. Mikael Lange fikk 10 minutter som spiss, og var nær ved å putte en goal helt på tampen. Her har vi en framtidig LK-gutt!

Laget fra start:
Jørgen Vik; Joakim Einebakken Nilsen, Mats-Haakon Karlsen, Jan Robin Bjørn, Øyvind Garfjell; Ole Oscar Ross, Andreas Løvland, Tarjei Hansen Gautestad, Kristian Granås; Magnus Henriksen, Ståle "Junior" Johansen.

Målscorere:
Magnus Henriksen 3, Ole Oscar Ross 3, Andreas Løvland, Kristian Granås, Ståle "Junior" Johansen, Tor Arne Larsen og Alexander Løvland Rygh

Innbyttere:
Jonas Samuelsen, Alexander Løvland Rygh, Ole Remi Hausner, Stig Roar Hansen Rognli, Espen Haugen, Tomas Einebakken Nilsen, Tor Arne Larsen og Kristoffer Granås

Ny kamp er meldt lørdag, og vi håper på litt tøffere motstand.

Jeg kan legge til at guttene er storfornøyde med oppholdet så langt. Maten er god, bassenget er vått, og noen har til og med begynt å få litt farge på de ellers hvite kroppene deres :)

Takk og farvel for denne gang!