L/K 2013:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 10. Jan 2013

De unge signerer kontrakt
L/Ks 95-årgang satser videre.

Forberedelsene til en ny sesong går sin gang. Forleden fikk L/K signaturen til tre av sine mest seriøse og lovende juniorer på plass.

Spillerne det er snakk om er keeper Kristoffer Granås, høyreback Henning Skogvang og midtbanemotor Oskar Leiros. Alle tre har debutert på A-laget i ung alder og kan trygt klinke til videre med forvissning om at klubben vil satse på dem også fremover.

Kristoffer Granås, på bildet sammen med daglig leder Rune Lillevik, blir nå satset på som L/K-keeper etter Jørgen Viks avgang. Granås, som fyller 18 år snart, har trent med A-laget siden han var 13-14 år, debuterte på A-laget som 15-åring og er herdet godt gjennom det. Nå blir det keepertrening og ordinære fotballtreninger i Lyngen, samt at han jevnlig skal dra til hovedgruppa i Tromsø for å få matchet seg mot resten av L/K-guttene.

Med disse tre i boks, har L/K nå avklart store deler av stallen sin med tanke på 2013-sesongen. Det gjenstår fortsatt et par-tre biter i puslespillet, men vi pusler videre fram mot en endelig stall. Den bør være klar i god tid før første vinterseriekamp - som er 3. februar, mot David Lundblads gamle klubb TUIL.

Og apropos stallen, så vil vi i løpet av kvelden presentere enda en nysignering her på L/K-nett - faktisk også han med aner i Lyngen. Følg med!