6. divisjon: Kvæsma - L/K 5-3:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 23. Aug 2013

De forspilte sjansers kamp
L/K 2 stilte sterkt mot Kvæsma i SIF-bobla, men gikk likevel på tap.

Det var en jevn kamp mot det sorte og gule topplaget fra Tromsø tirsdag. På stillingen 4-3 like før slutt presset L/K på for utligning, men istedenfor mister L/K ballen i farlig posisjon og Kvæsma går opp til 5-3. L/K fikk trøbbel med skader på slutten og klarte ikke å berge poeng.

L/K hadde Ole Oscar Ross tilbake etter en pause fra A-laget. Han kom til masse sjanser, men klarte ikke å komme på scoringslista denne gangen. Det gjorde imidlertid Ken Stian Olsen, som scoret i sin andre kamp på rad. Mål også fra André Fagerborg og Stian Kviteberg.

L/Ks lag: Daniel Karlsen, Ken Stian Olsen, André Fagerborg, Stian Kviteberg, Trond-Egil Larsen, Tor Arne Larsen, Freddy Skogvang, Kristoffer Fagerborg, Frode Følstad og Ole Oscar Ross