3. divisjon, Fløya - L/K 3-0:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 31. Aug 2013

Fløya ble for sterke
Grønntrøyene tok hevn etter tapet i vår.

Det ble et ikke helt uventet tap for L/K på Fløyabanen fredag kveld. Etter å ha holdt nullen til pause, klarte ikke L/K å holde Fløya fra livet i andre. Fløya scoret tre mål, mens L/K ikke hadde mange muligheter til å få noen rette veien.

L/K stilte uten Mads Bjørkly på topp og L/K slet med å skape farligheter foran Fløya-målet. Bakover var det imidlertid mer solid enn på lenge. Hjemmelaget scoret senest i sin forrige kamp på Fløyabanen 11 mål, men mot L/K var det smultring før pause.

3-0 tapet ble L/Ks sjette strake tap i høst - en rekke som vi ikke har sett i moderne tid i klubben. Tabellsituasjonen begynner å småprekær og i de neste kampene bør det absolutt bli poeng.

L/Ks lag: Kristoffer Granås; Christer Steinvik, Marius Dreyer, Mats-Haakon Karlsen, Lasse Johnsen; Vegard Emaus Nikolaisen, Marius Grønnbakk; Stian Nordby, Kristian Knutsen, Lars Petter Rotvold Nilsen, Jonathan Talseth Nilsen

Innbyttere: Oskar Leiros, Stig-Roar Hansen Rognli, Edvard Hamnvik Sagelv