Flott økning i Grasrotandelen!

Postet av Lyngen/Karnes IL den 20. Jun 2016

Siden ordningen med Grasrotandelen startet opp i 2009, har klubbene fått kjærkomne midler inn i en ofte slunken klubbkasse. Lyngen/Karnes har vært heldige og hatt mange trofaste grasrotgivere, men hittil i år har vi hatt et svært gledelig oppsving!

Per 15. juni har klubbens 221 grasrotgivere bidratt med over 90.000 kroner til klubben. Det er en stor økning sammenlignet med tidligere år. Pengene blir brukt til arbeid med barn og unge enten de spiller fotball, går på ski, er aktive innen friidrett eller driver med andre aktiviteter i idrettslaget.

Vi skulle gjerne takket hver enkelt for bidraget, men det finnes ingen oversikt over hvem som er grasrotgivere. Derfor må vi bare benytte sjansen her til å takke hver enkelt!

Det er som plakaten viser utrolig enkelt å bli grasrotgiver for L/K. Du trenger bare sende en SMS med "Grasrotandelen 984400632" til 2020, så støtter du klubben i ditt hjerte med 5 prosent av alt du tipper for!

Og selv om mange vet det, så skal vi gjenta det her:

Dette går selvsagt ikke ut over verken premier, innsats eller vinnersjanser hos den enkelte grasrotgiver. Det er Norsk Tipping selv som gir 5 prosent av innsatsen tilbake til klubbene. Er du ikke grasrotgiver, så blir disse 5 prosentene ikke gitt til noen.

Vi oppfordrer alle til å være grasrotgivere. Og er ikke L/K klubben i ditt hjerte, så er det masse andre flotte lag og foreninger i Lyngen som har god bruk for din støtte!