Endelig seier for rekruttene

Postet av Lyngen/Karnes IL den 20. Jun 2016

L/Ks 6. divisjonslag tok en viktig 4-2-seier over Tromsøysund på hjemmebane på Polleidet gress.

L/K 2 har måttet tåle flere store tap, men nå var selvtilliten på plass. L/K ledet 3-0 til pause etter mål av Markus Karlsen Skogheim, Sondre Larsen og Martin Schaal Mortensen. De to sistnevnte med sine første seniormål for L/K!

Etter pause scoret bylaget to kjappe men innbytter Richard Koch trygget seieren med 4-2 like før slutt.

Laget: Kristoffer Granås; Vebjørn Isaksen, Jonas Rodahl Johansen, Espen Wilhelmsen Nordahl, Rune Lillevik;
Simen Larsen, Sondre Larsen, Martin Schaal Mortensen, Markus Skogheim, Sigve Ringbakken, Johan Gamst Eriksen.

Innbyttere: Johan Valø, Ilyas Shirzad, Richard Koch, Benjamin Johansen, Sigmund Forfang