Uten dugnad er vi ingenting

Postet av Lyngen/Karnes IL den 17. Okt 2022

I år har det vært gjennomført en rekke dugnader og mange med hjertet i Lyngen/Karnes har stilt opp. Det frivillige arbeidet som gjøres rundt idrettslaget kan ikke settes nok pris på. Vi er helt avhengige av frivillig arbeid og dugnad for å eksistere. Foreldre, foresatte og spillere har deltatt på en rekke dugnader i år. De som er trenere og lagledere på aldersbestemte lag, gjør dette frivillig. Den jobben er så viktig. Tusen takk! Dugnad skaper aktivitet og engasjement. Vi ønsker å takke alle som har stilt opp for idrettslaget i år. Vi har arrangert lyngenmila, loppemarked, pop-up-kafè, bod på vår -og høstmarkedet, quiz, maling av Polleidet klubbhus, kiosksalg på alle kamper og sikkert enda mer som vi ikke kommer på. Alt dette er gjort på dugnad, og vi setter umåtelig stor pris på det.

Tusen takk! Uten dere som stiller opp på dugnad og som frivillige, er vi ingenting.