Ian Årets spiller på L/K 2

Postet av Lyngen/Karnes IL den 23. Okt 2021

Ian Harper (24) ble i kveld kåret til årets spiller på L/K 2.

Spissen fikk en velfortjent bestemannspremie og gode ord fra lagleder Markus Karlsen Skogheim for innsatsen i årets sesong i 6. divisjon - i tillegg til hyllest av 25 lagkamerater på årsfesten på Geitnes. Og nettopp innsats er ikke et tilfeldig begrep når det gjelder Ian Harper. Han har stilt opp på de fleste kampene og ikke minst gitt jernet i alle kampene, både når L/K har vært i medvind, men enda mer når laget har slitt litt. Ian gir seg aldri og berget for eksempel ett poeng langt på overtid i siste hjemmekamp mot Blåmann da han kriget inn 5-5 heeelt på tampen. Vi gratulerer Ian med Årets spiller!
Ellers fikk lagleder Markus Karlsen Skogheim både verbale og fysiske blomster for den jobben han har gjort med L/K 2 i årets sesong. Kaptein Marcus Hausner Christensen tok blant ordet og roste Skogheim for måten han har ledet laget på i år. Vel fortjent heder til unge Skogheim, som jo har vært uhyre sentral som spiller på A-laget også.

Da er det bare å lade til neste sesong! L/K 2 har hatt en haug med unge og litt eldre L/K-spillere i stallen i år og gitt et flott tilbud til både de som satser og de som bare syns det er artig å spille fotball. Det har vært godt oppmøte og tidvis svulstige tropper til kampene og ingenting er mer gledelig enn det!