Dugnad på Geitnes

Postet av Lyngen/Karnes IL den 11. Jul 2021

Et klubbhus maler seg ikke selv. Da trenger L/K litt hjelp.

NB! Ny dato!

Vi er heldige i L/K som har to flotte klubbhus. Og i likhet med det meste man er glad i så trengs det litt vedlikehold innimellom.
Fredag 23. juli arrangerer Lyngen/Karnes derfor dugnad på Geitnes og da er det en gyllen anledning for L/K-ere til å gjøre en liten innsats for klubben. Vi trenger all hjelp vi kan få og arbeidsoppgavene er såpass variert at det skal være noe for alle å gjøre. Vi satser i alle fall på fint vær og en trivelig dugnadsdag på Geitnes!

Hovedoppgaven er å male klubbhuset, og da trengs det blant annet folk til å klippe gress rundt bygget slik at man kommer til med lift og stiger. Siden vi skal bruke malingssprøyte så må vinduene teipes og det trengs folk til å male med pensler og folk til å håndtere malingssprøytene.

Tribunen skal også beises og det blir også behov for kaffekokere og vaffelsteikere.
De som har pensler, både brede og smale, kan gjerne ta de med. Håndholdte gressklippere kan gjerne også tas med. Vi blir å jobbe hele dagen og trenger folk både på dagtid og ettermiddagstid.

Vi satser på å male hele helgen og fortsetter utover i uka til vi er ferdige. Vel møtt!