Ny daglig leder i L/K

Postet av Lyngen/Karnes IL den 25. Jun 2019

Siri Rodahl Johansen (32) er ny daglig leder i Lyngen/Karnes IL.

Siri starter 1. august i 60 prosent stilling som leder i L/K. Furuflatingen er til daglig sykepleier på Lyngstunet, der hun skal ha 40 prosent stilling.  Hun tar over for Rune Lillevik.

- Det er en spennende jobb med mange utfordringer. Jeg ønsker å være samlende for hele idrettslaget, sier Siri.

Hun er trebarnsmor med, etter hennes eget utsagn "veldig tålmodig samboer". Siri har fotballbakgrunn fra både Furuflaten og Lyngen/Karnes på alle aldersbestemte opp til og med damelaget.

- Nå er jeg trener for to lag i aldersbestemt fotball - G11-laget og 6-7-åringene, sier Siri.

Siri vil ha kontortid på det nyopprettede L/K-kontoret i sentrum av Lyngseidet - nærmere bestemt i Strandveien 33.

- Jeg håper at folk stikker innom for en kopp kaffe og en L/K-prat, sier Rodahl Johansen.