Guttelaget i Piteå: Uavgjort i første kamp

Postet av Lyngen/Karnes IL den 30. Jun 2017

Piteå Summer Games er i gang og L/K stiller i år med guttelaget sitt. Første kamp gikk fredag formiddag og var mot en gammel kjenning fra landsdelsserien, nemlig Mosjøen.

Guttene klarte 1-1 i åpningskampen etter at Kristoffer Hansen Holst tok L/K i føringen.

- Ikke så verst kamp. Vi var litt avventende i første omgang men vi var bedre enn dem i andre, sier Kristoffe

Einar Skogheim stod for assisten til Kristoffers mål. Trener Frank Bekkstrand oppsummerer åpningskampen slik:

- Greit med poeng. Ikke så god 1. omgang, men vi går opp i ledelse etter en flott kontring. De får et mål på en lompe av et feildømt frispark. Så spiller vi en god 2. omgang selv om scoringen uteblir.

Kl. 18.00 venter ny kamp - mot Porsanger. Og 13.00 imorra sendes kampen mot Piteå FF direkte på Nordlys TV!

#lksframtid #rødblåfamilie

På lagbildet ser vi følgende:

Bak fra venstre: Robert Kristiansen, Joakim Berg Bjørklund, Frank Ruben Bekkstrand, Henning Berglund, Gard Grønvoll Sommerseth, Erlend Gamst, Jørgen Skog.

2 rekke fra venstre: Kristian Karlsen, Einar Skogheim, Kristoffer Hansen Holst, Nasim Shirzad, Håkon Fossmo.

Foran fra venstre: Marcus Eggen Rygh og William Sørensen.