Treningsoppstart i byen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 21. Nov 2007

Det er på tide med fellestreninger for A-laget.

Etter knapt 40-50 dager fri fra fotball, i hvert fall for de som ikke har deltatt i Nilut, Coca Cola-cup og diverse mer eller mindre prestisjefylte gymsalturneringer, er det på tide å få opp dampen igjen.

L/K har for vintersesongen 2007/2008 fått følgende treningstimer i Tromsø:

Skarphallen, med oppstart mandag 26.november:
Mandag: 20.00 - 21.00
Torsdag: 17.00 - 18.00

Fløyahallen, med oppstart etter 1. desember:
Tirsdag: 22.00 - 23.00 (1/3s bane)

Treningene i Lyngen starter også opp mandag, men treningstidene er ikke helt spikret ennå.

L/K jobber forøvrig fortsatt med å få på plass en hovedtrener i Tromsø etter at Vegard Berg-Johansen forlot klubben i slutten av oktober. Her er målsetningen å ha det meste på plass til samlingen 1. desember i Lyngenhallen.

Fra før av er det klart at både Tore Larsen, Dan-Håvard Johnsen og Tor Arne Solvang skal bidra på trenersiden i 2008. Rolleavklaringen blir imidlertid ikke 100 prosent spikret før en ny trener er på plass i Tromsø.