L/K i 2009:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 13. Feb 2009

Larsen gjør comeback

En trofast øvergårding mønstrer på L/K-skuta igjen

I en sesong der L/K-stallens gjennomsnittsalder ligger an til å bli rekordlav, velger en rutinert herremann å gjøre comeback. Tor Arne Larsen (28) tok pause etter sesongslutt i fjor, men nå har han bestemt seg for å satse for fullt igjen.

Og skulle noen lure: Tor Arne er mer motivert enn noensinne til å gjøre en innsats for moderklubben igjen. Han har den siste tiden jogget sammen med L/K-fysio og fysiske trener Jørn Berger og kommer til å gjøre det som trengs for å være i god form til sesongstart.

Og alle som har sett Larsen i noenlunde matchform vet hva det betyr for L/K. Tor Arne gir trenerne Hausner og Leonhardsen flere alternativer på både stopper- og venstrebackplass. Og med såpass mange spillere borte fra 2008-sesongen, så er comebacket til Larsen veldig kjærkomment.

Tor Arne bor i Tromsø og vil fra nå av inngå i treningsgruppa til Thomas Leonhardsen i byen. Vi finner fram drakt nummer 4 til snekkeren fra Øvergården og gleder oss til skikkelig grovsnekring i L/K-forsvaret i 2009 også!

Med Tor Arne på plass begynner L/K-stallen for 2009 å ta form for alvor. Med nyervervelsene Torgrim Sollid, Aleksander Helberg og Tore Veseth Olsen, samt comebackguttene Larsen og Viktor Sørensen og nye unggutter som Jonas Samuelsen, Erlend Strand og Jøran G. Åsheim begynner det å se bra ut. Det er også nærliggende at Tore Veseth Olsens bror Gaute gjenforenes med lillebror i L/K.
Vi utelukker slett ikke at nye fjes ennå kan komme inn, men så veldig mange ledige draktnummer er det ikke igjen. Draktnummer 5 er riktignok fortsatt ledig...