Jenter 7er: Kretsmester!

Postet av Lyngen/Karnes IL den 5. Okt 2009

Jentelaget til L/K FIL ble i helga kretsmester. Bak fra venstre: Birgitte Robertsen, Marte Lyngra, Silje Lise Nyseth, Frida Sørensen, Marielle Simonsen, Birthe Stenberg, Susann Simonsen Foran fra venstre: Marie Mathiassen, Oda Skogheim, Marianne Bjørklid, Aurora Lyngdal, Karoline Lyngdal. Foto: Arne Teigen, FIN.

Etter en knepen 1-0 seier i første kamp reiste jentelaget til indre Troms med ambisjoner om å hente hjem kretsmesterskapet.

Selv om Bardu tar en tidlig ledelse,er det egentlig aldri tvil om hvor seieren skal havne. L/K FIL har en 2-1 ledelse til pause, og det stopper ikke før det står 1-5 på resultat tavla.

Dermed gratulerer vi spillerene og apparatet rundt laget med et velfortjent KM-mesterskap.

Kampreferat:

Bardu-L/K FIL 1-5 (1-2)

Målscorere: Frida Sørensen, Birthe Stenberg, Marie Mathiasen, Susann Simonsen, Mariell Simonsen.