Futsalserien:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 11. Jan 2010

L/K-spillere til Oslo

Skal spille kvalik til toppserien i futsal.

Siste runde av futsalligaen i Troms ble spilt i helga. Og etter at alle kampene er spilt er det klart at klubbene Berserk og Sjarmtrollan er kvalifisert til å spille playoff siste helga i mars i Oslo.

Tre L/K-spillere er dermed også involvert i kvalik til toppserien i futsal. Aleksander Helberg er allerede en merittert futsalspiller og har kvalifisert seg sammen med resten av Berserk.

Litt mer overraskende var det at det Fløya-tunge laget Sjarmtrollan også skulle kvalifisere seg. Men det klarte de - blant annet med bidrag fra L/K-spillerne Jørgen Vik og nyervervelsen Tarjei Hansen Gautestad.

L/K ønsker guttene lykke til i playoffen i slutten av mars!

Mer om troms-serien i futsal finner du her!

En rekke L/K-spillere har vært i aksjon i vinter. I tillegg til Vik, Gautestad og Helberg har Morten Nilsen scoret jevnt og trutt for Skjervøy i futsalserien. Steffen Dreyer hadde også en gjesteopptreden i den blå drakta, og nådde å sette inn ett mål. Tromsø futsal, under ledelse av L/K-helten Håkon Winther, har hatt lyngsværinger som Andreas Løvland, Ole Remi Hausner og Ole Oscar Ross i sin midte. Jørgen Vik sto også i mål her, men meldte overgang til Sjarmtrollan mot slutten - da Tromsø futsal trakk laget sitt.