5. divisjon, Foot 04 - L/K 2 1-4:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 8. Aug 2011

Endelig seier over Foot 04
B-lagets nemesis måtte bite i gresset på Vollan i dag etter blant annet to mål av Espen "Hulk" Haugen.

Foot 04 har ikke vært et tetlag verken i årets 5. divisjon eller fjorårets. Likevel har L/Ks andrelag bare maktet til sammen ett poeng mot balsfjordingene på de tre oppgjørene mot laget. Og det ene vi fikk i vår var takket være to mål på overtid.

Men i dag var det endelig duket for en seier mot de helhvite fra Nordkjosbotn. 1-4 ble det til L/K 2 til slutt.

Espen Haugen scoret to mål etter 15 min og i det 84. minutt. De to andre målene sto Erlend Strand (35. min) og Robin Wikbo Samuelsen (75. min) for.

- Vi spilte solid, spesielt i første omgang. Men vi lot dem dra ned tempoet i andre. De fikk også et merkelig mål, men da kvikna vi litt til igjen og putta to til, sier Mats-Haakon Karlsen, som spilte B-kamp etter å ha sonet for tre gule på A-laget.

Og som en motild til Foots rutinerte lirare Davy Øverås, introduserte L/K også en gammel helt. Storscorer Jørn Henriksen fikk 15 minutter som spiss på slutten av kampen.

L/Ks lag i 4-2-3-1:
Keeper: Kristoffer Granås
Høyreback: Henning Skogvang
Midtstopper: Mats-Haakon Karlsen
Midtstopper: Hans Roar Karlsen
Venstreback: Stig-Roar Hansen Rognli
Defensiv midtbane: Espen Haugen
Defensiv midtbane: Oskar Leiros
Høyre off. midtbane: Martin Strand
Venstre off. midtbane: Aleksander Elveslett Slettli
Hengespiss: Ole Remi Hausner
Spiss: Robin Wikbo Samuelsen

Innbyttere: Erlend Strand, Magnus Wikbo Samuelsen, Tor-André Einebakken Nilsen, Jørn Henriksen.