5. divisjon, L/K 2 - Stakkevollan 0-2:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 25. Sep 2011

Bra sesong, dårlig avslutning
L/K 2 rundet av sesongen med en småsvak forestilling mot Stakkevollan.

Et opprykksjagende Stakkevollan ble for sterke for det unge L/K 2-laget på Geitnes i dag. SIF vant fortjent 2-0 og tar nå steget opp i 4. divisjon. Før pause var det lite å skrive hjem om for et L/K-lag med litt for lite pondus offensivt. Jens-Georg Løvlands tunnelfylte raid og avslutning i nettveggen var stort sett beholdningen offensivt.

Det ble litt bedre etter pause, men spesielt på høgget var ikke L/K 2 i denne omgangen heller. SIFs 1-0 ledelse ble økt til 2-0 på en gjennomløping og dermed kunne bydelslaget fra Tromsø sikre opprykket sitt.

L/K 2 endte på fjerdeplass på tabellen med 26 poeng og en målforskjell på 57-43.

L/Ks lag: Kristoffer Granås; Henning Skogvang, Jan Robin Bjørn, Tomas Einebakken Nilsen, Jens-Georg Løvland; Oskar Leiros, Espen Haugen; Martin Strand, Jonas Samuelsen, Aleksander Elveslett Slettli, Robin Wikbo Samuelsen

Innbyttere: Stig-Roar Hansen Rognli, Magnus Wikbo Samuelsen, Tor André Einebakken Nilsen, Hans Roar Karlsen, Jørgen Jensen