Ross tilbake i L/K

Postet av Lyngen/Karnes IL den 1. Jul 2016

Etter noen år utaskjærs er Ole Oscar Ross tilbake i L/K igjen! I dag ble han formelt spilleklar etter at han tidligere denne uka signerte overgangspapirene - en signering som ble overvåket av trener Øyvind Garfjell som han har spilt sammen med siden guttene var seks år.

Nå er de 26 og forhåpentligvis får Ole Oscar anledning til å bidra allerede i høst. Han er ikke aktuell til siste kamp før ferien - hjemme mot Kvaløya på Polleidet. Ross har spilt lite fotball siden han ga seg i FK Senja i fjor og jobber for tiden i Fredrikstad. Men skulle han flytte nordover så kan det bli spilletid for moderklubben i høst. Og alle som har sett en Ole Oscar i matchform vet hva L/K-publikummet eventuelt kan glede seg til da!

Uansett hva som skjer, så er det gledelig at vi har double O7 tilbake i klubben!