Avsluttet sesongen med stil

Postet av Lyngen/Karnes IL den 19. Okt 2017

Klubbhuset på Geitnes var smekkfullt tirsdag da junioravdelingen i L/K Fotball hadde årsavslutning. Spillere fra 5 til 16 år var på plass for å få utdelt diplomer, medaljer og i to tilfeller seierspokaler etter en flott sesong i rødt, blått og hvitt.

Rundt 200 foreldre og spillere hadde møtt opp for å spise pizza, drikke brus og ikke minst hylle både spillere, trenere og ledere. Alle trenerne og laglederne fikk blomster for innsatsen i 2017 og alle spillerne fikk L/K-diplom for innsatsen i år. Også L/Ks flinke klubbdommere fikk blomster.

Både L/Ks guttelag og L/K-FIL-Storfjords småjentelag vant turneringer denne sesongen. Guttelaget vant Altaturneringen, mens småjentelaget tok pokalen hjem fra Salmar Cup på Senja. Ellers har aktiviteten vært høy nedover i klassene het fra de yngste miniputtene til guttelaget - hvorfra mange har debutert på senior nivå i 2017 også - ikke minst på L/K 2, som hadde kamp samtidig med avslutningen.

Alltid flott å se hvor stor og variert L/K-familien er. Takk for sesongen og velkommen tilbake i 2018!